Väck mig!!

Ja, så lät det när maken kände att han behövde en powernap i kväll.
Jag har nu försökt väcka honom ett x antal gånger och jag visste redan innan att det skulle vara en näst intill omöjlig uppgift.
Och jag hade rätt.
Som vanligt!
Nu sitter jag ensam vaken, och skall bara skriva ett par rader innan även jag går och knoppar in.

I morse var jag hos tandläkaren igen.
Yikes!
Jag... avskyr... verkligen... ljudet när de borrar i tanden så det ekar i hela huvudet!
Men bedövning is good shit!



Efter det tog jag och Phipi en sväng över till mamma och hälsade på en snabbis.
Kändes som om jag precis kommit dit när det var dags att åka hem igen.
Supergod lunch bestående av Lax och spenat hann vi med iaf... och ett par koppar kaffe.
Samtalen fick pågå samtidigt som jag, krypandes på alla fyra, jagade Phipi som använde sin mormor som gåstöd.
Hallen, matsalen, köket... hallen, matsalen, köket.....hallen, matsalen, köket.
Det var liksom bara att anpassa sig efter skrikfröken, då hon annars lade sina toner på en sådan nivå att det inte gick att talas vid ;-)

Emilias klass är med i "vi i femman" och den 20/1 tävlar de mot första laget mellan 17-18!
En tjej och en kille är de som "tävlar" men Emilia är med som reserv (till hennes nervösa stora förtret.. men är man duktig så är man.... )

I morgon är det äntligen fredag och sedan HELG!!

... och på måndag skall jag på date!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0