Underbart lyckorus!

Philippa och jag tog en längre promenad idag med tanke på det underbara vädret. Det är ju inte som i väsby, där man kunde knata förbi och hälsa på folk, kika på hus m.m... utan vi bor ju verkligen ute i skogen.
Och det är helt underbart!

När vi kom tillbaka och var sådär lagom rosig om kinderna, solen hade lagt sig lite lågt och det underbara friska luften letade sig genom mina lungor... så slog det mig hur lycklig jag känner mig!
Jag är så nöjd över våra beslut som vi gjort i livet, och så extremt glad över vår flytt till vårt paradis. Så glad över att barnen tagit flytten så bra och funnit sig till rätta här ute.

Jag är så glad och så lycklig att jag önskar verkligen jag kunde dela med mig av den känslan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0