Trodde jag inte

Efter att ha försökt logga in ett par gånger utan att ens komma fram till inloggnings sidan så hade jag nästan gett upp, och tänkte lämna er HELT utan inlägg.
Men precis när jag hotade med det... så pluppade den upp.
Så nu kommer här ett inlägg:

Var på fikadate i dag och när vi åkte hem så fick jag en AKUT känsla för nr 2 (bajsa) när vi var inne på Karlssons. Där finns visserligen toalett, men jag har ju fobi för offentliga toaletter så i just beslutskedet så valde jag ist att kasta in mig i bilen och åka hem.
Innan jag ens kommit ur Morgongåva så ångrade jag mig ganska snabbt.
Jag var HELT övertygad om att jag skulle skita på mig i bilen, kallsvettades och hade kramper som påminde om vid förlossning.
Ringde maken, som var hemma, och förberedde honom på att jag kommer bara parkera bilen och kuta in... så han får ta ut Phipi och det jag handlat.
A L D R I G någonsin har vägen hem från Morgongåva varit så jobbig, och så lång.
Men jag klarade mig....
Väl placerat röven på toaletten så kändes det som om inälvorna pressades ut i en enda krampning.
Sen var det över :-)
Puh!

Somnade med Phipi i dag vid 9 tiden, men vaknade vid 12 och kunde inte somna om... så jag sitter nu uppe och tittar på "Fiende mitt ibland oss"... och känner mig grymt säker då jag (innan text kom självklart) hörde på tonerna att det är min favvo JAMES HORNER som gjort film musiken.
Goosh I love hans verk!!




Kommentarer
Postat av: Joi

Gud va du snackar skit ;)

2011-01-08 @ 13:04:06
Postat av: Cin

Ha ha ha

Shit u not ;-)

2011-01-08 @ 14:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0