Surprise!!!!!

Chockade, men glatt överaskade blev vi när vi kom hem efter storhandlingen i Uppsala. De äldre kidsen ville inte följa med, så de var hemma.
När vi kom hem så hade de plockat ur och i diskmaskinen och röjt upp på diskbänken, så pass att de t o m klarade pappas pedantgräns!
Kliniskt rent var det och det kan jag garantera att det inte var innan då vi bara kastade i oss maten och drog.

På detta hade de t o m bakat en chokladkaka och vispat grädde.
En kaka ur min "baka smalt" bok ;-)
Visserligen inte LCHF anpassat, men de hade gjort lite som de själva ville och ist för 2 dl socker... så hade de endast tagit 1 msk.
HUR konsistensen fortf blev en kaka med alla ändringar vet jag inte... Men bra blev det!!

Smakade jag?
Självklart... Det måste jag ju när barnen bakat fina kakan!
Mums!

Kommentarer
Postat av: Satu

Åh vad duktiga de är!!!

2011-01-16 @ 19:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0