Skrämmande

Av någon anledning så surfade jag idag in på KISSIES blogg och jag kan inte säga annat än att jag är chockad!
Hon får väl se ut hur hon vill, det som chockar mig är företagen som öser ut pengar och saker till denna stackars flicka. Med andra ord, så ger ju dessa företag sin support för så OÄKTA som möjligt.
Vad ger det för hint till ungarna i dag?

Nu skall jag vara fruktansvärt glad över att hon har förstört sitt utseende så drastiskt som hon har, efter som (hoppas jag iaf) de flesta flickor ser hur knäpp hon ser ut och inte väljer att ha henne som förebild...
Men det finns ju de som kanske ser henne som en förebild trots allt.
Svälter sig själv med barnmat och super skallen i bitar var och varannan natt...
Har denna stackars flicka inga föräldrar?



Yikes! Vad gör folk inte för att ha sina "5 minutes of fame"....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0