Sista dag för barnen

Sista dagen på jullovet packade jag kidsen i bilen och åkte hem till mor och far på besök.
Tillbringade dagen och eftermiddagen med att titta på fotografier och prata minnen.
För vissa kan det kännas som en självklarhet, men för mig är det ett ENORMT steg i rätt riktning att se ett kort och faktiskt ha ett minne till det.

Grymt trevligt och många skratt blev det.
Ungarna bokstavligen sög i sig allt deras mormor berättade om deras mammas barndomsbravader och hyss ;-) Och hela vägen hem retade Oliwer mig för draken som kryper ner genom skorstenen, sprutar eld och kidnappar barn.....


Kommentarer
Postat av: Nillo

Hihihi;-) den minns jag meeee ju ;-)

2011-01-11 @ 10:16:34
Postat av: Cin

Ja... den var ju jätteläskig ju ;-)

2011-01-11 @ 13:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0