Kinect

Sååå.... skaffade ni er Kinect i julklapp?


All ära i att hänga på gym och stirra sig blind i spegel, man får ju den här härliga gemenskapen av att stå och stampa i lokaler som ångar sig av svett.
Jag klarar dock inte av det. Dessutom är det ju så fruktansvärt tråkigt och utlämnande att se sig själv i dessa speglar som de envisas med att ha överallt.
I dagsläget av många fler anledningar än tidigare. Byxorna glider nämligen av denna blob när jag hoppar och studsar = en icke önskvärd
Avslappnad är en variant som ligger mycket långt borta när jag kliver in i en gymlokal.
Men ... nog om det.
Någon som känner igen sig?

Jag misstänker att jag inte är ensammen ....
Men det finns lösningar.
Wiii har tidigare varit ett exemplariskt alternativ, men alla som provat det har säkerligen känt att det är liite för meckigt med kontroller hit och dit.
Inte heller synkar det helt till 100%, men va fan.... bättre än ingenting, eller hur!

Nej... inte längre.
Det finns ngt som är 1000 gånger bättre än active på wii!!
Alla spelen på wii faktiskt!
KINECT!
Varenda jäkla spel till denna manick är superb träning och du får en enorm chans att leka dig fram. Vill du ha stenhård träning och gemenskap så finns faktiskt det på denna grej också!
Active 2



Självklart finns detta även på andra konsoller, men när ni testat den med KINECT så finns det ingen återvändo.

Active 2 är grejen för A L L A som har svårt att ta sig till ett gym, eller EXEMPLARISKT för de som är hemma med barn och önskar träna varje dag!
Om du har 20 min att avvara, så slipper du lägga ner den tiden på att TA SIG till gymmen, utan du kan få aktiv träning med active 2 fullt ut med detta!

Visst kostar det, men vad kostar det inte i tid med ett gymkort?
Och i pengar?
Det absolut svåraste med att börja träna och skapa en hälsosammare livsstil, är att resa röven från soffan och ta sig till träning.
Med Active 2..... så är den vägen endast upp... och en meter framför ;-)

NÄR ni skaffat det (säger inte OM ni gör det... för jag räknar med att ni joinar mig i min kamp mot hälsosammare och rörligare tillvaro) så kliv in på EA´s hemsida och registrera ett konto.
DÄR SKAPAR VI GEMENSKAPEN och kan träna tillsammans!
Min profil är: CiNsO75 (även min Gamertag på 360)
JUMP IN - LET´S PLAY TOGETHER!

I.... DARE.... YOU ;-)

Kommentarer
Postat av: S

Åh jag ska sätta in pengar.. .fy mig. Jag har helt glömt bort!

2011-01-05 @ 15:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0