Förberedelser

Det bär av till Thailand i mars.
Helt underbart ska det bli.

Men för att det ska se hygieniskt ut... Hrm, nja... För att man inte ska tro att jag har badkläder av päls, så har jag börjat ansningen redan nu.
Lika bra att vara ute i god tid så jag hinner få bort allt och inte behöver ha en massa plåster överallt.
Wax on... Wax off. 
Nej, hell no!
Ingen jävla vaxning här inte!
Jag har faktiskt lite respekt för smärta. Epilatorn ger mig en ganska bra hint om detta. 

Upptäckte dessutom ytterligare ett sätt som visar att jag inte är tjugo. 
Det är ju tur att man kan ta tag i toppen på stråna för att följa till den plats det sitter fast.
Efter två tre strån fick jag dock ge upp för idag och får fortsätta en annan dag:) 
...Pga mjölksyra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0