Done.. check... done

Det var inte mycket saker jag fick gjort idag.

På agendan var:
- Städa i parakithuset.
- Plocka undan i köket.
- Rengöra espressomaskinen (som är till salu).
- Slänga pepparkaks gården.
- Sätta upp en lampa.


Det jag hann med var:
- Plocka ur diskmaskinen.
- Sätta upp lampan.
- Ha sönder pepparkaks gården (som numera ligger som en gård efter jordbävning på byrån där den tidigare stod).

Jag kan inte direkt påstå att jag känner mig effektiv. Men till mitt försvar så skulle jag kunna presentera en väldigt hysteriskt envis soon to be 10 mån tjej, som BARA ska gå och gå och gå och gå.....

Alternativ till äggfrukost kom jag på också.... blir lite mycket ägg annars.
Turkisk Yoghurt med solrosfrön.
Mumsigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0