Ännu en helg

Jag kan inte låta bli att njuta en aning, trots att helgen inte alls blivit som jag önskat. Hur ska jag klara av att sparka igång mig själv på dagarna?
Blir nog till att göra ett rutinschema igen, så jag inte ständigt går omkring och bara tycker att jag inte får ngt gjort alls.
Maken undrade varför jag inte passar på när jag ändå är vaken på nätterna...
... men det ska jag tala om för honom....
När jag är vaken på nätterna... så tillbringar jag fortfarande tiden med att FÖRSÖKA sova.
Men kanske borde jag sluta med det.
Äh... sluta fundera så mycket, det är det jag borde göra.

Tövädret är i full gång här... och om det fortsätter så här så kommer vi inte ha mycket snö kvar. Vilket är helt ok faktiskt... nu får våren komma sakta men säkert.
Töa bort lite... frysa på.... töa bort lite.... frysa på.... och sedan får gärna solens strålar kika fram lite också...
Varför?
Därför att annars blir det sådana vattenmängder!
Våren får gärna krypa fram och ta ett par månader på sig.

Nej... nu ska jag faktiskt vara så fräck att jag skall smita in i sovrummet utan min kära make. Jag kommer medvetet lämna denna snarkande karl på soffan.
Jag har pga Phipi inte fått sova ordentligt på två nätter, och heller inte kunnat sova på dagen då alla är hemma och "saker" skall göras... och det sista jag vill, är att ha problem att somna om pga snarkningar.
DESSUTOM har jag skavsår i öronen av öronpropparna!!




Goooosh!!
Trots att det är en period i månaden då jag absolut inte vill ha någon form av samlevnad så kan jag inte (mellan snarkningarna... ljudet är avtändande) låta bli att längta som FAN efter min make.....s kropp ;-)
Åh... appropå det.
Jag har signat honom också.
Lovat bort honom.
Förutsatt att tiderna ändras... vilket de håller på att kolla upp.
Jag har nämligen lovat att maken skall ställa upp som tränare för grabbarna grus i innebandy!!
Oliwer fick en nytändning direkt när han hörde att hans pappa kanske skulle assistera som tränare :-)
Vänta nu... från sex till innebandy... Nej, min hjärna fungerar verkligen inte normalt....

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Sköna att se att man inte är själv som sover med öronproppar. Jag har också haft problem med att jag får ont i öronen av propparna. Dock så bytte jag till apotekets rosa öronproppar av vax. De är hur sköna som helst. Man känner inte ens att de sitter i öronen när man har dem på sig. Allt blir bara så tyst och sköt. Rekommenderas verkligen att sova med.

2011-01-17 @ 22:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0