Utbildning

Jodå.... så är det.

Jag har setat och bläddrat fram och tillbaka i denna djungel, men jag förstår verkligen inte mycket. Kanske skulle jag behöva gå en utbildning för att förstå vad det är jag behöver för att utbilda mig till det jag vill bli ;-)

För den utbildning på Högskolenivå som jag vill läsa, så behöver jag:
Matematik D
Fysik A
Kemi B
Biologi B

Vad FAN betyder bokstäverna?
De där NO ämnena hajjar jag att jag behöver komplettera, och matten känner jag att jag gärna vill läsa in då min hjärna bränts sönder och samman i yngre dagar.
Men betyder Fysik A att jag först måste läsa Fysik D, C, B och till sist A??

Kanske är det jätte enkelt för den som är insatt, men för mig som nyss börjat kolla upp detta... så är det en djungel!
A blir till B, eller är det så att B blir till A? Från vilket håll räknar man?
Är D baskunskaperna eller är det C som går till D och sedan D som blir till B som går till A?
Öhhh.... känns som jag behöver sova en sväng på det här ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0