Bäst i test!

img_9091 (MMS)

. Ni vet hur det brukar vara när man tänker att man ska göra en sak, och sedan totalt glömmer bort det i tron om att man redan gjort det.... för att man tänkt tanken så många gånger att den blivit verklig. Jag gör ofta så. I dessa fall, är det inte "tanken som räknas" tyvärr. För ett tag sedan, mycket bra tag sedan, fick vi väldens bästa socka till Phipi. Vi använder inga andra. Går inte. Finns i n t e en socka som är lika bra! De är snygga, praktiska och sitter PERFEKT på hennes fot! Perfekt! Upp till knäna når de, så de håller henne varm under overallen och har varit alldeles super nu under denna kalla vinter. De går inte att köpa. Eller jo, det kanske de gör... men är nog inte så enkla att finna just denna modell. Jag kallar den ALS-sockan, för det är ALS som gjort den. Och vi har fått TVÅ par!!!! Det JAG missat är att skriva om den, och TACKA för dem. Jag kan inte med ord beskriva hur bra de är! När hon växt ur dessa, så skall jag sälja dem till högst bjudande och sedan skicka pengarna till ALS så jag kan få nya, för - som sagt - det FINNS INTE EN BÄTTRE SOCKA!


Kommentarer
Postat av: als

Hej, nu blir jag glad; roligt att sockorna kommit fram och ännu roligare att de sitter bra på frökens fossingar. Just nu är det min första och sista spets-sjal på stickorna, det här är ett för segdraget projekt för min smak. Check out "echo flower shawl" den kommer jag INTE att sticka på beställning. Ha det gott i helgen, hälsn. als & sjakki

2011-02-25 @ 17:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0