Jag vill ha!

Till våren är det tänkt att vi skall införskaffa ett växthus.
Så jag har kikat runt lite på vilka varianter som finns.
Likväl som drömmarna växer så växer även växthuset.

Men min make drömmer inte om det, så hos honom växer inte växthuset... och vi har nu kommit till den punkt då vi är lite oense om vad växthuset skall få kosta.
Jag visste att vi skulle hamna i den här situationen, så därför ställer jag frågan till min kära make:
- "Vad får växthuset kosta love?"
- "100 hundra" Svarade han och jag såg det genast som 100 000.
100 och sedan lika många siffror som det är på hundra.
Det blir 100 000!
Får inte ni det till det?

... men det var inte så han menade.
Han menade 100 kr.
Och det räcker typ till ett par stenar i grunden... kanske... om jag har tur.
Men jag hade ju tänkt mig ngt helt annat....



Hur ska jag annars få plats med mina plantor och träd?


Kommentarer
Postat av: Satu

JAG SAKNAR DIG!!!!

2011-02-08 @ 22:14:37
Postat av: Cecilia

Gör som kära Nils på holmen gjorde köpte en massa plast och plankor och byggde ett eget växthus där Cecilias bröder älskade att låsa in Cecilia på sommaren helst när det var väldigt varmt

2011-02-09 @ 15:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0