Fick ett mail

"Jag vet att du redan har sagt nej, och att det är för dyrt, MEN jag kunde bara inte låta bli....."

Jag svarar att jag redan har en som jag tycker jättemycket om... men den är bara lite för stor för bilen...

"Jag vet och jag har fasnat vid den här....
den är faktiskt väldigt praktisk..........och liten...OCH SNYGG!.........

Philippa skulle nog tycka att den är jätteskön! ;)

Och jag vet också att du hatar den :/ men jag älskar den......! :("


Nu skulle man kunna tro att det är något som detta barn tjatar om... som det själv väldigt väldigt gärna vill ha.
Men så är faktiskt inte fallet. Diskutionen rör sig om en barnvagn till Phipi.
Jag tror vi har ytterligare en säljare i familjen.....¨


Kommentarer
Postat av: Tina

Är det inte väldigt opraktiskt med såna hjul på grusvägar?

2011-02-21 @ 08:18:22
Postat av: Cin

EXTREMT opraktiskt faktiskt ;-) Därför blir det inte ngn sådan vagn, men det hindrar inte tjejen från att tjata om den ;-)

2011-02-21 @ 09:04:43
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0