Epidural

Jag tycker faktiskt att jag borde kunna få ta del av vissa saker retroaktivt.
Som epidural t ex.
Alla 3 förlossningar som jag avverkat, har skett naturligt.
Ingen bedövning alls.
Av den enkla anledningen att jag oftast sovit mig genom den värsta biten, eller helt enkelt inte vetat om att jag varit fullt upptagen med förarbetet.

Eftersom jag då heller inte slösade på sjukhusets knark, så tycker jag att det kanske inte vore så illa om jag nu i dagarna kunde få ta del av Epidural i efterhand.
Att få, som det sägs, ryggen avdomnad idag skulle VERKLIGEN uppskattas.
Går det att ordna?

Om inte, så önskar jag bara tillägga... att om någon har vägarna förbi skogen till vänster om väg 72, riktning mot Sala.... och råkar ha lite avslappnande värktabletter; variant starkare än Bamyl (=typ allt) så är ni hjärtligt välkomna!



Och eftersom det aldrig slår fel, så är ju även då självklart maken på konferens och borta i två dagar!

Åh åh åh.... Det är en stor grej som händer också.
Jag ska börja knåpa på min uppsägning!
I´m gonna be a full time MOM!
Chefen har ju haft en tendens att vara lite seg med viktigheter så det gäller att få till det rätt från början.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad har du och Marco gjort då även han har ont i ryggen kommer knappt ur bilen,sängen,soffan stolar mm.mm

2011-02-22 @ 18:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0