Andar, finns de?

Vanligtvis när detta program visas, så har mörkret fallit för länge sedan och jag har absolut noll i moraliskt stöd när det mitt i programmet är dags att gå på en kisspaus.
För det slår liksom aldrig fel.
Luften står alltid stilla, och skuggor rör sig i ögonvrån.
Jag kan dessutom nästan svära på att mitt hjärta slår så sakta så det knappt skall höras av ett spöke med super duper hörsel.
... men lik förbannat skall jag titta på dem.

Nu har jag till min stora lycka funnit hela 8 avsnitt som jag kan titta på vilken tidpunkt på dygnet som helst!
Andar, finns de?



Nä, någon sådan tur hade jag visst inte.
Avsnitten fungerade ICKE!!
Blir att fixa den svarta lilla dosan!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad tråkigt... Själv så har jag ju fullt upp med att titta på en massa avsnitt av det okända. Tycker att det är så spännande men lite nojig blir jag, speciellt när man måste gå upp på natten och det är mörkt överallt ;)

2011-02-16 @ 09:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0