Yes yes yes!

Det gick vägen.
Bra mycket bättre än jag trodde, men sämre än jag hoppades på.
Men med tanke på hur pressat schemat varit för att få tid till att plugga och det faktum att jag faktiskt har haft Phipi hemma till största delen!


VG!!



Ändå; Stort tack till Maken, svärmor och syster för all hjälp under dessa veckor!!

Jag vet att jag gör detta till en väldigt stor grej, men Matte har jag aldrig varit bra på. Och att nu få detta betyg på hela kursen var HELT OK känner jag!
Stolt!
... även om jag kanske haft chansen till högsta pott om jag inte varit så envis när det gäller Phipi och barnomsorgen.... Nu hoppas jag kunna få in henne inom 4 mån, så jag kan plugga i lugn och ro dagtid och ha tid till familjen och kidsens läxor/idrotter på em/kvällarna.
Hitta på något någon dag med polarna vore ju heller inte helt fel ;-)

Jävlars att det inte finns ett konditori här ute, då hade jag åkt dit i morgon. Pimplat kaffe och ätit massor av bakelser.....
Mums!!!
DET ÄR JAG SUGEN PÅ!
Jävla tur att de öppnar ett kondis i syrrans håla, så jag iaf kan göra sådant när jag är där ;-)


.
Nu ska jag spela musik för maken:
- "Villduliggamedmigdå?Villduliggamedmigdå?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0