Wow... vad hände?

Vart tog dagen vägen?

Tidigt i morse åkte vi iväg... alltför sena som vanligt, till skolan och sedan skulle jag och mini iväg för att våldgästa "mommo Gunilla" igen.
Hela dagen, med undantag för tänkar pauser, har jag setat och räknat matte.
Ok, hälsade ngn timme på Nina också, som kom förbi med sin mini så 2 x mini fick lattja lite.

Vi var inte hemma igen förrän vid 21 tiden, och jag fick bära Phipi sovandes in från bilen.
Inga borsta tänder.
Bara bums i säng och trycka i henne en vällingflaska, så mammalat slipper knalla upp för tidigt i natt.

Och nu är det inte så längt kvar tills Mamma Mu tänker knalla in i sovrummet och bädda ner sig för natten. Ryggen värker, hjärnan pulsar och mattetal snurrar i skallen.
HUR kan det komma sig att saker försvinner så fort från min skalle?
Gaaahhh!
Nej... jag VET att jag kan det!

I morgon bär det av till Våla igen!

Onsdag kl 16.00 är det dags.... yikes!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0