Tick tack...

Recycling....
Det är ju ngt som man ska hålla på med.... det är bra för naturen att inte släppa ut en massa skit.
Jag är ju heller inte så känd för mitt breda ordförråd och städade tal.... så jag bidrar genom att återanvända rubriker.
Hur nu det skulle vara bra för naturen har jag ännu inte förstått, men det är ju inte allt man förstår sig på här i världen.

Maken är som sagt på bortamatch idag( får ju verkligen hoppas att det inte är bokstavligt) och jag är allene med kidsen. Trött som en gnu var jag efter mitt känslomässiga utbrott på e.m(provet kom tillbaka med betyget), men det ändrar inte det faktum av att jag INTE kan varva ner och sova när maken inte är hemma.
Jag är nämligen extremt svårväckt, och kämpar in i det sista med att hålla mig vaken till de närmaste "måsten" som sker nattetid. Att bli väckt en timme efter sömn, är värre för mig än att hålla mig vaken....

.... och nu kom första stapeln....
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0