Snart slut på semester....

Mattes semester är slut och huset är inte färdigmålat, uthusen inte färdigrensade... smällar man får ta när barnvakterna som man är vana att anlita befinner sig på 1,5 tim resväg enkel resa.. men men, mini blir större och vi blir mer och mer vana att bete oss här ute ;-)
Maken har kämpat som en gnu dag ut och dag in så han lär nog tycka att semestern börjar nu när han ska tillbaka till jobbet :-(

Hur mini skall ta smällen vet jag inte. Hon har gått och blivit så pappagalen nu under de veckor han varit ledig.
Skönt iaf när vardagen kommer tillbaka och de rutiner som rasat kommer igen ;-)
Kurserna jag läser börjar komma mot sitt slut och jag är nu mitt i en paus i läsandet. Efter dessa kurser är det dags att organisera upp studierna igen och hoppa in i nästa kurser.
Denna gång blir det MaB, BiB och KeA eller FyA.
Tror jag tar även denna på 75% och ökar upp sedan när rutinerna är inne igen.



Men det jag hellre vill göra är ju träffa vänner och rida. Känns som det förstnämnda blivit en bristvara på sistone pga ridningen och läxorna. Men har man ont om tid så har man :-(
Dagarna kommer jag iaf tillbringa med att ta igen det mesta när jag inte behöver pendla till badstrand eller lek kompisar....

NÄ.... nu mera Biologi. Måste försöka beta av uppdragen så jag snabbare kan boka de muntliga slutproven och sedan komma iväg till Liseberg :-)

.

Kommentarer
Postat av: Satu

JAg är glad att vi hunnit ses en del iaf =) Åh som du vet min vän står min dörr alltid öppen för barnvakteri!!! =) Kramar

2011-08-07 @ 14:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0