Sexpack!

Öl säljs i 6 pack.
Eller gjorde det iaf förut.
Egentligen skiter jag detsamma i om det gör det numera också eller inte, jag bara skriver ett par rader för att jag egentligen skulle skriva om sex, men insåg att sexpack var lite mer diskret( och så kom det upp automatisk när jag skrev rubriken - call me lat).

FB i all ära för att öka antalet läsare, men det har sina negativa sidor också. BARN är egentligen censurerade från denna blogg.... iaf mina barn och barn jag känner.....  men eftersom det inte gått, så har jag fått censurera mig själv ist.
Ni som hängt med ett tag hajjar vad jag menar.

Men nu har jag en sådan där grej på skallen, som bara inte kan stanna inne.
SEXLIV!
Hur är erat?
Vårt är hyfsat bra faktiskt, trots tre kids... trött sugga (that would be me) och enplansvilla samt alla andra saker som man kan göra istället för att byta kroppsvätskor.

Jag lider dock av att vi inte hinner komma till så som vi önskar.
Det sker endast ett par gånger i månaden och så så snabbt så man knappt hinner märka av det, pga att kidsen inte skall upptäcka ngt.
De verkar ju ha inbyggda larm allihop: "Peeeewwwwiiiiieeeeeeeeiiiiiooooo... mamma tänker på sex, måste göra ngt, måste göra ngt.... "

Dessutom, med alla studier och aktiviteter, så pallar jag inte med utan somnar som en stock när jag väl får komma till där (till sängen för sömn alltså).
Å andra sidan.... skulle vi ha längre stunder i fred, med vanan att skynda oss, så skulle man väl få skavsår eller börja snacka om annat mitt i, eftersom vi har så jäkla mycket att fixa och dona med hela tiden..... så det kanske är lika bra att hålla sig till, och vara nöjd med det man har....

... avskyr det där... VAra nöjd med det man har....
Gaahhh.... Varför i helvete skapades då begär, avundsjuka och orden: "jag vill ha"???

Men ändå... hur kommer det sig, att det nästan alltid är sexlivet som blir lidandes när man får fullt upp och är trött? Varför är allt annat måsten men inte det?
... Sexlivet utgör ju iaf nästan 50% av ett förhållande.....

Nej... nu har jag inte tid att fundera på sex mer.... måste ta hand om Phipi..... Fixa med skolschemat, läxplaneringen och försöka hålla mig vaken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0