Njaeeee....

I brist på annat tänkte jag att jag skulle lägga in lite bilder på mig själv, eller delar av mig... men sen insåg jag att delar som jag vill visa inte är så enormt många.

 


När jag fick för mig att fota magen så tog blixten fram alla de bristningar som jag, pga att jag inte ser den delen av magen annars, inbillat mig om att de inte existerar.
Så det fick bli en närbild istället.


En mycket nära närbild.

Pga den tidiga promenaden innan dagen satte igång, så har jag en sådan extremt underbar värk i mina ben.


Ett tydligt tecken på att man är extremt otränad.

En annan sak som är extremt tydlig just nu är att jag borde gå och lägga mig då min humor och min version av "roliga" inlägg, för länge sedan passerat dagens datum och borde ha kastats innan det började mögla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0