Meffat!

img_6919 (MMS)

. Jag upptäckte att jag ser ganska så meffad ut när jag visslar. Har man dessutom bara kletat i en massa gegg i håret och dragit det bakåt i en form av variation från hårtofsen som Milis klagar på, så inser man begreppet med "bad hair day". Till det kan man då även lägga en trött, osminkad och totalt okvinnlig människa så har man mig i ett nötskal! Kanske borde göra ngt åt mitt... utseende... köpa lite kvinnligare kläder samt göra något åt håret kanske. En frisyr skulle ju inte vara så illa. Kanske skulle testa hårförlängning.... Fast... jag lägger iofs hellre pengarna på tatuering eller en piercing till.... ;-) Bläddrar lite bland hårfärgerna i lådan och tänker... äh, orka! .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0