Magiskt!

I natt vaknade Phipi flera gånger, och vid ett tillfälle... kl 04.00 tiden, så såg jag hur himlen blixtrade som om det var en hel rad med fotografer utanför.
Förbryllad gick jag ut och runt huset, för det var alldeles knäpptyst ute.
Skenet såg ut ungefär som om det skulle varit en trasig elledning som blixtrade.
Blink blink blink hela tiden och lyste upp över ängarna.

Jag väckte maken för att dela med mig av detta härliga naturfenomen... som i grund och botten var så enkelt som ett kraftigt åskväder på grymt avstånd.
ca 30 min senare kom nämligen ljudet ikapp och det mullrade på.
Men jag kan inte med ord beskriva hur magiskt det var ute......

Kommentarer
Postat av: Agneta

Det hade varit något att kika på. Själv sov jag mig igenom morgonens åskväder här hemma.

2011-08-28 @ 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0