KOSTAR ATT LIGGA PÅ TOPP!

Fråga Matte!
Med tanke på hans försoffade fru är det nästan alltid han som ligger på topp ;-)
Akrobaten i mig kommer när jag återhämtat mig från dessa höfter som har en tendens att gå ur led, men ridningen och en "kvart om dagen" skall nog träna ihop så jag återigen kan rida in min Italion Stallion.

Men nu var det inte riktigt så jag menade med ursprungstanken. Bristen på sömn får det periodvis att försvinna helt i en form av att apatiskt stirra in i väggen utan en fungerande hjärna, och periodvis att glida in på ämnen som inte riktigt har med saken att göra för att en tanke ploppar upp i min skalle och med brist på dem så måste jag ta till vara på den hur hemsk och ocensurerad den än är.

Ursprungligen hade jag alltså en annan tanke, men eftersom jag svamlat bort den i min period med att ta hand om mina tankar, så försvann det jag tänkte i denna period som är på väg in i total tystnad och black out......

......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0