Försöker pussla....

Hrm....
Förutom att finna tid till mina studier, så försöker jag även finna tid till en och annan ridtur eftersom jag faktiskt inte ridit alls på två veckor snart!
Vardagarna är ju inte maken hemma förrän vid 18.30 så det är lite tufft.....

Måndag - Totalkaos. Första dagen maken jobbar efter sem och jag stupar i säng efter mycket kämpande med att hålla mig vaken, kl 21.00 och somnar som en stock. "kvart om dagen"

Tisdag - Mildare kaos. Stått i köket HELA dagen. Fotbollsträning kl 18.00 och sedan "en kvart om dagen" och studier

Onsdag - Förhoppningsvis inget kaos. Fotbollsmatch med samling 17.00, maken möter upp men Phipi är hemma. "Kvart om dagen". Studier.

Torsdag - Fotbollsträning 18.00 "kvart om dagen"

Fredag - Fotbollsmatch (tid?) "kvart om dagen"

Lördag - Hämtning av kusin i Stockholm, kanske ev tid för ridning men mycket tveksamt. "kvart om dagen" Studier. Chilla.

Söndag - Fotbollsmatch och studier utav bara helvete!! "kvart om dagen"

Hrm.... ser mörkt ut :( Hoppas på bättre utsikter nästa vecka, men samtidigt drar det ihop sig för studierna som FAN!! Alldeles för mycket tid har gått bort i trötthet.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0