Snart slut på semester....

Nu är semestern snart slut för den här gången, och jag kan garantera att jag ska planera in en stor gaddning till nästa Thailandsresa.
Killen sitter alltså med en sticka, och pickar den för hand. Det går inte lika djupt som med maskin, och gör inte riktigt lika ont... även om det gör lite ont i början. Efter en stund domnar man bort och det var nästan så jag somnade när jag låg där.
Är supernöjd!
Men ändå lite besviken över att jag inte hade tid att ta en större.... mycket vill ha mer.

Dagarna består mest av sol och bad. Jag är den som är blekast av alla, som vanligt, men det är inte heller så konstigt när man sitter i skuggan med mini... och så vill jag inte heller klä av mig :-)
Brukar alltid ta ett tag innan jag känner mig bekväm, men nu är jag inte alls bekväm.... inte ens efter snart två veckor. Men jag njuter iaf :-)

Kommentarer
Postat av: Satu

Skönt att era två veckor snart är över så vi får hem hela familjen Forsberg =) Njut av sista dagarna och välkomna hem snart igen =) KRAMAR

2011-04-10 @ 19:54:47
Postat av: Kirstie

Visst är det en förförlig känsla när semester tar slut så där bara.

2011-04-15 @ 16:09:54
URL: http://hotell-hjo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0