Peppar peppar!

Natten har varit super. Till min stora förtret, så SOV mini fortfarande när det var dags att gå upp. Hade blivit en super sovmorgon annars.
Hela natten sov hon, somnade vid 20 och vaknade först vid 05 för att hon ville ha välling. Sen somnade hon om igen....

Jag däremot, mår faktiskt också ganska bra. Fortfarande inte helt ok i kistan, men bra mycket bättre än i går. Sonen är hemma idag pga magknip, men något säger mig att han har "syster-fick-åka-med-pappa-till-jobbet" värk än magåkomma... återstår att se om jag har rätt i det.
Grymt nice är det iaf då vi får en chans att snacka lite samt att Phipi är grymt glad över sällskap mer än mammatrist.
Just nu sitter hon ihopkurad med sin bror i hans rum och kollar på shrek.


Återigen har jag velat mig tillbaka till att vilja ha ett stort växthus. Bygga själv var möjligheten. Om jag har tur kanske jag kan tigga till mig lite praktiska instruktioner under byggets gång (typ... eh, den där plankan kanske inte skall sitta där. Grunden bör du lägga så här) från de i min närhet som är mer kunniga än jag själv.
Sen murar vi en mur runt och planterar fina blommor bara för syns skull.... grymt nice kan det bli faktiskt.

(vrid datorn, jag orkade inte räta upp bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0