Öh... vad hände?

Jag är med på att jag vaknade i morse... iaf att jag klev upp.
Lämnade Tyson
Möte med skolsköterskan
Hämta Tyson
.... och ja, där någonstans så inser jag att tiden tickade på utan att jag noterade det.
För helt plötsligt var det dags för middag...

Phipi somnade i bilen när Tyson hämtades, så hon ville inte sova igen förrän vid 15 tiden... då först kunde vi plugga.
Som tur är hade maken varit på möten och däckbyte så han var hemma liiiite tidigare idag, så han kunde ta sonen på fotbollsträning ist för att mötas där.
Jag... tog tag i saken och knatade över till grannen.
Nej... inget vin idag, men kaffe och instruktioner om hur man sätter upp hundgården fick jag.
Kom för tidigt dit... frun i huset höll på att baka mazariner, men de var tyvärr inte klara när jag gick därifrån.
Bommer.
Sen gick jag ut, maken fick lägga Phipi och kidsen tittade på film.

Hade tänkt åka över till brudarna för att motionera, men när jag kom in var klockan 22 och jag kände genast att FAaaaaeeeen!
Ville ju träna jue... sen kom jag på att det var nog ganska så bra träning det jag gjorde med. Bära en hel hög med plank och reglar. Flytta 16 sektioner hundgårds staket från "vägen" till dit hundgården skall stå.

(inte min gård.... bild från den kommer när det är klart)

I morgon skall jag, sen som alltid, byta däck på bilen.
Eller... inte jag.
Det jobbiga som JAG ska göra är att befinna mig i HEBY kl 07.30
Sen ska vi vara i Enköping kl 13.00 på ett ställe som jag inte har en aning om vart det ligger.
Kul.
Några studier lär det inte bli i morgon alls :-( Veckan har INTE direkt börjat som jag tänkt mig och jsg har väldigt mycket studier som ligger. Men snart får jag struktur på det!

Nu har jag svamlat klart för i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0