Hemma igen!

Igår kom vi alltså hem igen.
11,5 tim tog flygresan och jag är hyfsat glad över att slippa träsmaken i skinkorna.
Somnade som en klubbad säl vid 19 tiden och vaknade tillsammans med Phipi vid 04 första gången, men lyckades som tur är somna om och gick sedan upp vid 05.30.... utvilad och pigg (???).
Kan inte minnas när jag var det sist ;-)
Ha ha

Kidsen var så ivriga att komma iväg till skolan, så de var klara vid 07.00.... fick bromsa dem lite.
Oliwer gick ut och cyklade och Emilia packade med sina prylar tills det var dags att åka.
Våren i all ära, så har skolan planerat in cykeltur idag... så cykel skulle med. När vi åkte så var ju liksom vägen isig och det var snö och snöhögar överallt...
Men nu är nästan allt borta och vårjobbet på tomten bara kliar i fingrarna!
Underbart!

Phipi glädjs över att kunna springa runt själv, och gör det även. Till det lägger hon gärna lite klättring också, så jag bör dra nu innan hon gör mer än hon klarar av ;-)
Ska försöka hinna med ÖF idag också, har en del att städa...... Dogsen och lerkombinationen som varit två veckor har satt sina spår ;-) men det hör våren till.
Far har t o m hunnit klyva ALL VED! som vi hade liggandes. 76 tim tog det honom, och det är en jävla massa ved som hade tagit oss minst två år att få tid till att göra... och då hade den varit förstörd.

Längtar efter mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Nillo

Heeej...Ina och jag vill luncha med dig i morgon!

Passar det dig??

Att komma till Uppsala???

Kraaam

2011-04-14 @ 10:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0