Gaaaahhh!!!

Det går grymt segt att komma igång. Nog för att jag pluggar för fullt så fort jag får tid över, men det är inte mycket tid som jag kan sitta ner och koncentrerat räkna på.
Och då har jag inte ens kommit till att öppna KEMI och BIOLOGI ännu. Lämnar det tills kidsen börjat skolan igen.

Min andra viktiga prioritering var att jag skulle komma iväg på en härlig motionspromenad eller två.
Men så har det inte blivit :-(
Det har varit läkarbesök, däckbyte, hundklippning och dyl som stört och ändrat Minis sov vanor och kidsen behöver hjälp med sina läxor (självklart) så då har mina fått hamna åt sidan och istället har jag räknat järnet när maken kommit hem.
Men men... kommer nog in i rutinerna snart.
Men det är mycket, det vill jag lova. Vill man bara få det överstökat, så är det bara att göra det... men jag vill lära mig, så då tar det tid.
Så är det bara.
Gilla läget.
Hur vi skall lösa planeringen med målning av hus vs Matte har jag ingen aning om... men det får vi se hur det ter sig.

Goooosh!! Jobbigt, men grymt kul!

Hundgården går sakta men säkert. En sektion i taget.
Grymt schmutt att hålla på när mini knatar runt i inhägnaden, ger mig lite extra tid ist för att gå vid henne på gräsmattan. Skönt när det är klart så dogsen kan vara där när hon är ute och leker UTAN att behöva risker bli kullslagen av lekande hundar som knappt noterar när de krockar med huset.
Déville i full fart skulle resultera i att Phipi skulle flyga MINST ett par meter ....
Går bra med bygget iaf... eller gick....Sen upptäckte jag att jag mätt fel.
Med ca 40 cm, så det var bara att flytta hela gården.....
Gör om, gör rätt!

Nu är jag klar med matten för i kväll och tänker knoppa in så skallen är klar i morgonbitti när mini vaknar. Somnar hon tidigt, som hon gör nuförtiden, så vaknar hon även tidigt.... har vi tur får vi somna om iaf... :-)

Kommentarer
Postat av: Satu

Tänk vad mycket matematik du har under bygget! skitbra plugg ju. Nu ska du bara omsätta det i siffror. Du kommer klara det skitbra!! Det vet jag =) Kramar till dig min fina vän!!

2011-04-21 @ 19:35:30
Postat av: Cin

<3

2011-04-21 @ 22:10:08
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!



Heter Emelie, bor i Vittinge med man och barn. Tänkte att du och jag kanske skulle kunna lära känna varandra lite :-)

2011-04-21 @ 22:29:47
Postat av: Cin

Hej Emelie!

Gud så trevligt ;-) Tycker att vi styr upp ett möte redan nästa vecka ;-)

kram

2011-04-23 @ 00:09:35
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0