Fniss

Ja, jag hade rätt.

En mycket upprymd dotra kom hem med maken efter en praodag på "pappas jobb". Duktig hade hon varit, jobbat på så snabbt att det inte kom fram tillräckligt många arbetsuppgifter.
Satt med på ett säljmöte fick hon göra också, och hon höll på att somna mer än en gång hahaha!!
Smakat en ny loka har de gjort också, UTAN att ta hem ngt till mig ;-)


Trots magknipen, som för övrigt bara kommer då och då numera (maken, det arslet, har inte sitt kvar....), så hade jag iaf idag krafter till att göra lite saker.
Tvätta tvätt, vika tvätt, plocka ved (inte för att det märks någon skillnad i denna oändlighet), gräva upp ett par slingor ur landet, göra rent åt kaninen och dammsuga.
Inte illa pinkat måste jag säga.
Och min käre son hjälpte mig med både veden och trädgårdslandet( undrar om jag ska ha honom hemma fler dagar eller om han ska få gå till skolan och lära sig ngt... hrm....).
Phipi har gjort skäl för sitt smeknamn! Med råge!!
Gaaaahhhhh!!!
Måtte vi bli bra snart så hon kan träffa sina polare!!!!

Ah... vi har även passat på att gosa en del idag jag och mini. Utöver det vanliga.
Jag hade nämligen Ers Majestäts tillåtelse att bläddra i trädgårdstidningar, samtidigt som vi låg och sjöng i sängen.
Inte alltid man kommer undan med det!
Mer än en dessutom!!
Så nu har jag läst om potatisodling, stenläggning och bygge av växthus!
Skolböckerna?... eh... näää... hade inte med dem in i sovrummet... fick bara med tidningarna... ;-)
Så nu!
Plugg!

Hrm... min dator tjatar om att jag ska sätta ner Cocktailen hela tiden.
JAG HAR ju inte ens en cocktail!!


Hrm... vår diskmaskin låter väldigt konstigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0