Chill chill

30° värme och sol.
Kan det bli bättre?
S, J och E drog in till Phuket i dag för shopping, zoo och spana in "old town". Vi stannade kvar på hotellet med minikidsen och O. Soft!
Började dagen med frukost (som vanligt) och begav oss sedan till stranden (som vanligt). Nu chillar vi på hotellrummet medans Phipi sover middag. Stardust visar inga som helst tecken på att vilja knoppa in så vi får se om han knoppar in senare, sötsnöret.

På söndag är det dags för tatueringen. Ville egentligen ha en större, eftersom priset är så bra mycket bättre än hemma och det är grymma tatuerare. Men tiden... sitta en hel dag i värmen, hade jag ingen större lust med .. så det fick bli en liten. Eller ja, en ca 1,5 dm lång och 6-7 cm bred. Man kan ju inte alltid få som man vill.
Fotar under produktion och lägger in bilder sen när vi kommer hem och jag slipper den här gröna skärmen.

Kommentarer
Postat av: Clara

söt blogg ^^

följ mig gärna via bloglovin så följer jag dig!

2011-04-08 @ 21:25:59
URL: http://claranybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0