Blö... Det jobbiga med att inte ha ngn bok...

Blö... Det jobbiga med att inte ha ngn bok att läsa, spel att spela eller sysslor att pyssla med... Är att jag ist tillbringar Phipis sovtid med att grubbla och fundera. De tankar som då kommer upp, är de jobbiga som jag absolut inte har lust eller ork att bearbeta. Blir bara så arg och irriterad, vilket i mina erfarenheter endast är slöseri med tid och energi. Ist vill jag leva livet med ett leende på läpparna och njuta av varje levande minut. Blicka framåt och forma framtiden ljusare än den bakgrund jag av någon anledning delvis förträngt. Carpe diem!


Kommentarer
Postat av: Nillo

Lev i nuet ist,och gläds för allt du åstakommit.

Tre änglar underbara och välskapta alla 3.

Du ska inte blicka bakåt utan framåt...såå mycket kvar att göra ;-)

Älskar dig syster yster

2011-04-11 @ 10:14:15
Postat av: anna

Hej Fina!



Vet vad du menar. Ett tips:försök att inte tänka:Såhär vill jag inte tänka, o.s.v. Alltså försök inte att tvinga bort dem, då blir det bara värre. Låt de vara där, tankarna, då försvinner de snabbare. Typ:Jaha, nu är ni här igen, ok!

Jättesvårt, men effektivt.

KRAM Anna

2011-04-11 @ 11:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0