Wow... Gäsp...

Shit!
Min sömn nattetid blir bara sämre och sämre.
Måste göra ngt åt detta, men står helt handfallen. Zero assistans, då han faktiskt jobbar och Phipi är värre än de andra två var nattetid.
Jag är så fruktansvärt trött på att sova bort dagen, gå som i ett zombie liknande tillstånd och somna tidigt på kvällen igen.
AAaaahhh!!

Problemet är, att när hon sätter igång och skriker... så vaknar hela huset av detta. Går inte att stänga in sig i ngt rum eller så.
Om detta fortgår, så får jag helt enkelt stänga in mig i sommarstugan och hålla på tills hon somnar utan tutte. Problemet som fortfarande kommer kvartså då är dock att hon inte kommer sova i sin egna säng.

Aja... tillsvidare, så får det vara så här.
Nu sover hon gott.
I min säng.
Fast när jag nannade henne, så somnade även jag.
Sen fick jag bråttom då jag ska in och möta systerdotter med resp inne i Uppsala.
Hade en massa saker jag skulle fixa när jag ändå är där... men skallen är nu som en tjock sönderkokt pasta.

.... och nu vaknar Phipi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0