Upp och ner

I ett nafs, så var allt bortblåst.
Trots att jag försöker komma på vad, så har jag faktiskt ingen aning.
Hur kunde vi låta det gå så långt och bli så fel?
Vet inte, men jag är så glad att det är över nu.
Nu kan min hjärna komma ner och få ngt gjort. Det är verkligen inte lätt när man bara har en hjärncell och den är upptagen ;)


... och sen kommer jag på att jag ska till tandläkaren i morgonbitti 07.20!!!
HUR i helskotta tänkte jag då?
Jag vill inte gå till tandläkaren! Allra helst inte nu när hela världens tandtroll verkar ha bosatt sig i min högra kind del och trashat sönder de tänder som tidigare höll till där ;)
Nej, de är kvar.. .men de har blivit som fler bostadshus, istället för tillfälliga pausplatser.
Av någon anledning har jag mycket fler hål än ett i just den högra sidan av tandraden. Detta pga att jag måste suga alt äta ngt speciellt på den sidan hela tiden.
Hrmf....
Dyrt blir det dessutom... Varför gick jag inte på konternuerlig koll kan man undra .... men varför vara efterklok....




07.20
07.20
07.20
HELT IDIOTISKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0