Söndag

Söndag igen, och en härlig helg lider mot sitt slut.
Min babe kom med sin familj igår och vi åt god mat, drack vin och hade jättetrevligt.
Var så länge sedan, men skönt att vi äntligen kunde finna dag och tid som passade oss allihop.

Underbart med Kräftor utomhus, tända ljus och höstens svala (som blev till iskall) luft. Jag är fortfarande mosig trots att helgen tog slut alldeles för fort. :-)
Jag hade även gjort västerbottenpaj, Italiensk paj och färska frallor under dagen. Dessvärre ingen efterrätt då sockret tog slut... men vi var ganska så proppis iaf allihopa tror jag.
Klarade oss utan det.
Det blev grymt mysigt när ljus tändes i lyktorna efter att mörkret falligt. Mysfaktor till tusen, men hade underlättat om det inte varit så fruktansvärt... svalt ;-)

Tack för en underbart trevlig kväll, morgon och härligt sällskap!!
Hoppas vi ses snart igen!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej gumman=)

Tack för en underbar helg, både vi och barnen tyckte att ni hade ett underbart fint hem och läge på huset. Vi kommer gärna snart igen.

puss och kram

2010-09-06 @ 07:35:46
Postat av: Cin

Mi casa e su casa... eller hur man säger ;-)

puss och kram

2010-09-07 @ 00:33:52
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0