Pladder.

Emellan maskinen som tvättar och röran på spisen som skall bli spat till bröd, så passar jag på att skriva ett par rader.

Morgonen känns som en stor seger då Phipi sover i sin egna säng :-) Det gjorde hon i går kväll också, men hon verkar vilja att någon sover bredvid henne (i vår säng) så hon ser någon när hon vänder sig om.
Hon knorrade lite så länge jag satt här ute i vardagsrummet, men när jag gick in och lade mig i sängen ist så somnade hon gott och vaknade inte förrän mitt i natten :-)
En liten bit i taget så skall vi nu se om detta kommer hålla i sig.

Vid ett tiden idag bär det av till Hallstahammar. Måste kolla dopklänningen när den nu finns på plats och sedan dra igång planeringen inför dopet.
Gudföräldrarna skall kunna ta sig till SE och likaså mormor och morfar (som befinner sig i spanien).
Hur som helst så måste iaf klänningen provas innan vi vet hur bråttom det är med planeringen.

Jag vill även, för alla som gillar att baka men inte vill ha i socker, passa på att tipsa om sockerfritt socker. Fann det på nätet igår, men har inte provat det ännu.
Priset ligger nämligen på 90kr/500 g och jag måste läsa lite mer om det innan jag köper hem för att prova.
Återkommer om resultatet vid senare tillfälle :-)


NU är degen på jäsning och jag ska vika tvätt!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0