Oviss framtid



Denna reklamfilm är verkligen så klockren på hur OK det är att tycka så när det gäller de rödgröna.
Jag har precis sett på debatt tv och Alliansen.
Klockrent.
Maud Olofsson har imponerat mig mycket i denna kampanj.
Raka svar.
Bitande ärliga svar.
I morgon är det de rödgröna och jag kommer försöka titta. Misstänker dock att jag kommer bli så fruktansvärt förbannad på deras sätta att vilja driva.
Alliansen lämnar fortfarande möjligheter till hur man vill försöka ändra... medans rödgröna har årtionden bakom sig bevisat att de driver bidragspolitik, och kommer alltid att göra.

För mig är alliansen det som gäller... det jag fortfarande står och väger på, som kan få mig att höja ögonen bort från Moderaterna är nu FP eller C.....

I morgon skall jag även assistera tjejerna (Emilia och hennes kompis) i att tillverka VAL skyltar till deras "trivselparti" som de har i skolan. Ska bli kul att höra deras argument och vad deras parti står för :-)
Spännande!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0