Lycklig

Vilket enormt lyckorus shopping ger... även om jag just nu faktiskt inte har en aning om vad det var jag shoppade. Men hela grejen liksom.
Jag hade nog varit lika glad om jag shoppat, och sedan lämnat vagnen kvar inne på Ullared... men då hade jag inte fått njuta av eftermiddagen tillsammans med kidsen och upp packningen.

Bilresan var extremt jobbig, även om Phipi lyste med sitt allra bästa jag och sov hela vägen ... nästan. Men så här i efterhand så känns timmarna i bilen extremt i kroppen.
Men ... det går över ;-)
Phipi var väldigt uppspelt över upplevelsen så hon ville inte äta ordentligt, vilket nu har lett till att jag har mjölkstockning i höger bröst.
Ont som fan... men, inte mer än ömt faktiskt. Vet att det kan bli tio gånger värre, så idag är det BARA amning som gäller och det går bra.
Så idag slappar vi och tills i kväll när det är föräldramöte på skolan :-)



Hade tänkt åka till mor och far på onsdag för att disk Spanien resan i Oktober. Men mitt minne har ju missat att de var upptagna så det får bli på fredag ist.

Nu ska jag försöka ta och klä på min arma kropp och börja plocka in kassarna och städa ur bilen :-)

Ps... i morgon börjar Oliwer på innebandy och på söndag är det dags för boxning :-) Boxningen krockar lite med Makens innebandy på söndag... men det får vi lösa ;-)

Kommentarer
Postat av: Mia

världens goaste tjejer=)



jag vill ha mer uppdatering från ullared samt bilder på vad som shoppades;-)

puss

2010-09-13 @ 14:45:10
Postat av: Sandra Gisslar

Din blogg är så härlig Carina. Ville bara säga det. Kram!

2010-09-14 @ 15:05:11
URL: http://www.cypriotiskherdehund.se
Postat av: Cin

Tack ;-)

2010-09-14 @ 15:09:53
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0