Kall Morgon!


 

Hualigen vilken kall morgon. Nu vet man att det är höst. Isen ligger kvar efter natten då solens strålar ännu inte nått fram till den ytan.
Nu, liksom i somras, är det en alldeles underbar plats att bo på!
En promis är ett måste i detta härliga väder!

Tanken var att gå till ÖF idag, i Morgongåva, men kommer ist försöka ta igen lite sömn så jag kan pyssla med Emilia och Oliwer när de kommer hem. Annars blir jag så trött och grinig... och det ska de inte behöva ta de små liven. Efter en sömnlös natt ( har ni tänkt på vad mörkt det är när det är mörkt ute?).
Blir ÖF i morgon ist :)

.... Och det är ju trevligt att maken iaf delar med sig av bilder på kvällen med Adolf i London, så jag känner att jag får vara med på ett hörn :-)
Tack lof.... tack...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska till morgongåva imorgon :) Till Karlsson

2010-09-22 @ 09:44:47
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0