Fuck...

Jag har länge vetat att jag borde, men inte velat utsätta mig för det.
Satt upp riktmärken, som: När det blir så eller så... då gör jag det. Nu är mina riktmärken slut och det finns ingen återvändo.
Jag vill verkligen inte. Det finns två alternativ som det leder till, och ingen av dem är ngt att föredra då det man måste gå igenom är så.... hemskt. Samtidigt måste jag verkligen, för det ena alternativet lämnar ingen återvändo om det är försent.
Hoppas på det första alternativet, men vill verkligen inte genomgå det som jag måste för att få veta.

Pest eller kolera?
Valet brukar ges.... men vad är det rätta svaret?

Tankarna snurrar runt i skallen.
Klart det inte är... det händer inte mig!
Frågan som kvarstår nu är: Heby eller Uppsala?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0