Delmål!

När jag gått ner hälften av det jag ska, så skall jag gotta mig med denna sak.
En kaka skall jag ta, och doppa i mjölk.
Jag skall njuta som bara attans.
INTE att jag skall smaka denna nya sensation innan dess!!
Det är mitt pris!



Och ni som varit med förr... ni vet ju att jag klarar av detta.
Har ju gjort det förr.
ALDRIG att jag stannar fet längre än jag måste. Det räcker att jag misshandlat kroppen genom att bli fet i första hand!
Två gånger har jag gjort det till denna extrema övervikt på närmare 100kg.
Båda gångerna vid graviditeter med tjejer.. hrm...
Och ni ska se, att jag går ner denna gång också. Frågan är bara hur lång tid det tar.
Den här gången vill jag ha muskler, så det tar längre tid....
Ska bli kul att se hur jag ser ut 23e Mars.......
Då har ett år gått.

Kommentarer
Postat av: Michan

Men mums.

2010-09-28 @ 15:00:05
URL: http://michanelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0