Varmt!

Hela kvällen har vi eldat och när mörkret föll hade jag även en jättemassa tända ljus.
Eftersom Peter fyller år, skall det ju firas med tårta och paket :-)
Så hela familjen kom över på fika.
T o m Ina med pojkvännen Marcus! Kungligt besök liksom ;-)
Mycket nice!!
Dagen till ära åkte mitt paket med Ballerina Kladdkaka Vanilj fram, som legat stängt i skåpet så länge.
Stolt som 17 är jag över kidsen som endast tog en mycket liten bit av tårtan och EN kaka.
JAG! Extra stolt är jag över mig själv, som lyckades motstå dessa underbara ting HELT!
Resterna skickade jag med dem hem till Våla, och rykten talade för att kakan inte var något god iaf ;-)
.
Dessutom.... så somnade Phipi bredvid mig i soffan.
Med nappen i munnen och gosandes med mig.
Jättemysigt!
Bredvid henne låg även Emilia.
Jag var helt övertygad om att hon skulle vakna när alla kom, eller vakna på samma sätt som hon gjort varenda annan kväll.....
.
Men hon sover fortfarande som en stock, trots att Mattias lade henne i sin säng.
Vi får se hur lä.... ja... när man talar om trollen, är det inte så.
"Man ska inte prisa kocken före efterrätten"
Hur som.... Tack för en trevlig fika stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0