Underbart nästan jämt!

Phipi är lite förkyld och därför extra gnällig.
Mitt sätt att hantera det igår, när jag var så fruktansvärt trött samt i natt för att jag verkligen ville sova, får jag bittert ångra idag.
Allt jag kämpat för sedan vi kom hem från Finland, med att sluta amma.... får jag börja om med. För nu SKA Phipi ha bröstet.
Hon har dessutom utvecklats sedan sist... för hon kan numera slita, dra och verkligen påpeka vad det är hon önskar (läs; kräver)

- "Hon utnyttjar dig bara... hon är inte så med mig" säger maken till mig.
Och tacka fan för det, för sist jag kollade gick iaf inte han runt med mjölkfyllda bröst!!

ÖF börjar kl 10, men det ser ut som om vi kommer komma sent idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0