Thailand

Just nu sitter jag och surfar runt på de alternativ som maken hittills funnit.
Vad det till slut blir, hänger lite på hur Svägerskan och co känner för.
Just nu kikar vi på detta:

NAKLUA BEACH



Det är nära till shopping, utflykter och relax. Ett stort hotellkomplex som har allt....
Vattenland på hotellområdet, för barnen :)
Men sen lockar ju öarna lite också. Då man inte bor som en myra i en myrstack, utan lite mer i små bungalows....
Hrm...

Det är galet vad ställen man hittar när man letar!!!
Hur det än blir, så kommer det bli super och jag längtar så jag håller på att krevera.

Det blir till att lägga till en ökad växel när det gäller träningen så jag slipper köpa en burkabaddräkt i stl XXXL ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0