Svägerskamedfamiljbesök!

På lördag kommer svägerskan JOI, Steffo och SiggeStardust på besök.
Min gissning är att även Bullen och Bebis kommer med :-)
Bebis och Déville behöver kuta av sig lite och det är väl exemplariskt att göra det här! Bebis skulle mycket gärna få stanna kvar här... Bullen med!
Men maken säger nej!
Eftersom jag är ganska beroende av honom att ta hand om djuren så får jag väl lyssna på honom i den frågan.

Just nu iaf.
När jag rensat ur hönshuset, förrådet, gäststugan och tvättstugan på prylar... så kan det ju hända att det kanske blir en och annan höna.
Men vi får se...

Måste planera försäljning först... och loppis... och så dopet.... och så julafton... och nyår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0