SNÖ!

När kidsen kom hem hade de med sig varsin vän och jag fick barnvakt hela eftermiddagen :-)
De tog med Phipi på cykeltur tills hon somnade, ok... det var upp till vägen och tillbaka, men ändå.
Hon somnade.
När hon vaknade efter det satt hon som en person tagen ur tennispubliken, när grabbarna spelade boll.
När de spelat klart och gått in i stugan för att leka, fick även Phipi följa med.

Sen fick jag amma henne lite och så sov hon en stund.

När kidsen kom in efter en stund vaknade hon med ett ryck och tjejerna tog henne till sig igen. Nu var det dags för Singstar och det uppskattades av alla barnen.

Vad gjorde jag under den här tiden då?
Jo, jag snickrade i lugn och ro ute i snövädret :-)
Skinkorna tinade inte förrän flera timmar efteråt.

Nu ligger jag här i sängen och knappar data.
Utanför ligger ett tunt lager med snö, som kylan håller kvar.
Brasan brinner i kaminen och livet är bra schmutt!
Det är Fredagsmyyys :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0