Smygande gaser

Magens uppror börjar redan nu.
Det bubblar och mullrar... och titt som tätt kommer en liten fis då och då. Vilket är helt ok, för jag är i mitt egna hus och man får fisa i sitt egna hus.
Vissa kan tycka att man måste gå på toaletten då, och det skulle jag även säga om det gällde ngn annan... men den regeln gäller inte mig.
Det har jag bestämt.
Nu... alldeles nyligen... när det inte finns någon annan vaken i huset som kan klaga på den odör som sakta sprider sig istället för den där doften av nybyggt hus.

Barnen sover, och maken sover här bredvid mig i soffan.
Han snarkar.
Ligger på armlängds avstånd...
Jag sitter upp och funderar lite smått på den f r u k t a n s v ä r t  illaluktande odör som gled med mig sist jag slappnade av lite i ringmuskeln....
... fniss ...
Jag undar vad maken skulle drömma om ifall jag slappnade av igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0