Piss a kaka

Jag måste säga att det är betydligt mycket enklare att skriva när jag inte har en bebis i famnen. Men det funkar ju bra även så här.
Det är bara att inläggen inte blir så långa... och det kanske är bra även det ;-)
I dag är det fredag, vilket innebär att kidsen kommer hem redan vid ett tiden yeeeeyyyyhhhh! Då ska vi ut i skogen och samla ihop lite prylar för att tillverka en liknande krans som A-K hade presterat.
Även bygga brevlådeplankgrejen eftersom jag inte har en väl placerad brevlåda längre.
Det är saker som inte skulle ta så lång tid att fixa.... men Phipi är lagd så, att hon faktiskt gillar uppmärksamhet mycket.... och sitta ensam i vagnen är tråkigt.
I helgen skall vi till Väsby, träffa gammelNonna som just nu är dålig och ligger på sjukhus. Vi vill hålla oss nära, samt att hon inte träffat Phipi sedan vi kom hem från Finland.
Vi måste även förbi bauhaus och köpa färg och lite prylar att ha till vinterförvaring ;-)
-4° var det i morse vid 07.00 och om det fortsätter såhär, är det inte i närheten av den tid jag trodde vi hade..... Paniiik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0